START Wydział Farmaceutyczny Informacje dla studentów

Informacje dla studentów WF

Informacje dla studentów WF

Informacje dla studentów

Zgłaszanie problemów informatycznych

Zgłaszanie problemów informatycznych

tel. + 48 81 448 5555
e-mail: helpdesk@umlub.pl
Platforma HelpDESK https://helpdesk.umlub.pl

Logowanie do systemów uczelni

Logowanie do systemów uczelni

Ustalenie hasła: 
login.umlub.pl
Wpisać adres mail podany podczas rekrutacji.
Kliknąć w otrzymany tą drogą link i dokończyć zmianę hasła.
Tym hasłem można posługiwać się w USOSweb, Poczcie i Moodle

Logowanie do USOSweb
usosweb.umlub.pl
login to numer indeksu / albumu

Logowanie do Poczty
poczta.student.umlub.pl
login to numer indeksu / albumu

System FRONTDESK
https://frontdesk.umlub.pl/

Logowanie do zasobów bibliotecznych

Aby wypożyczać książki z Biblioteki należy zdalnie wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny w katalogu bibliotecznym OPAC po kliknięciu w link: Rejestracja nowych czytelników na stronie Biblioteki Głównej UM.

Konto zostanie aktywowane następnego dnia roboczego.
Weryfikacja danych odbędzie się przy odbiorze zamówienia, po okazaniu legitymacji lub dowodu osobistego i dokumentu potwierdzającego przyjęcie na studia. Należy pamiętać o podaniu prawidłowego adresu mailowego, na który będą przesyłane przez system informacje o zbliżającym się terminie zwrotu wypożyczonych pozycji.
Ważne terminy:

Student może założyć konto w dowolnym terminie, nie wcześniej niż po zakończeniu procesu rekrutacji.
Studenci pierwszego roku po założeniu i aktywacji konta mogą zamawiać podręczniki od 2 września od godziny 8:00.
Limity wypożyczeń: do 9 października limit wynosi 10 egzemplarzy, potem zostaje podniesiony do 25 książek łącznie.
Odbiór książek: w październiku należy odebrać zamówienie w ciągu 14 dni. W pozostałych miesiącach książki odebrać można do 7 dni od złożenia zamówienia.
W razie pytań zachęcamy do kontaktu z Biblioteką: udostepnianie@umlub.pl lub tel. 81-448-5810.

Komunikat Kwestora dotyczący ubezpieczenia NNW Studentów 2024/2025

Komunikat Kwestora dotyczący ubezpieczenia NNW Studentów 2024/2025

Szanowni Studenci i Doktoranci,

Uprzejmie informuję, że w roku akademickim 2024/2025 ochrona ubezpieczeniowa Studentów, Uczestników studiów doktoranckich/Doktorantów Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie świadczona jest przez InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, Ubezpieczyciela wybranego w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego.

W ramach ochrony ubezpieczeniowej przewidziano dwa pakiety ubezpieczenia:
Pakiet Podstawowy A w zakresie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) oraz Pakiet Rozszerzony B w zakresie NNW, zakażeń sepsą, HIV i WZW.

Składkę z tytułu ochrony ubezpieczeniowej należy wpłacać do dnia 15 grudnia 2024 roku za pośrednictwem portalu internetowego Ubezpieczyciela pod adresem:
https://klient.interrisk.pl/EduPlusOnline podając kod dostępu dla odpowiedniego Pakietu Ubezpieczenia:

Kod dostępu dla Pakietu Podstawowego A : xybbd
Kod dostępu dla Pakietu Rozszerzonego B : 6kz93 

Wysokość jednorazowej składki za roczny okres ochrony ubezpieczeniowej, tj. od dnia 01.10.2024 r. do dnia 30.09.2025 r., wynosi:
Pakiet Podstawowy A – składka w wysokości 80,00 PLN.
Pakiet Rozszerzony B – składka w wysokości 100,00 PLN.
Kwestor
Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Ewa Burniak

Adres e-mail do kontaktu w sprawie ubezpieczenia:
ubezpieczenia@umlub.pl

Akademicka Pomoc Psychologiczna i Edukacyjna - APPiE

Akademicka Pomoc Psychologiczna i Edukacyjna - APPiE

Akademicka Pomoc Psychologiczna i Edukacyjna - APPiE dla studentów, doktorantów i pracowników Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.

Po więcej informacji kliknij w LINK

Pomoc skierowana jest przede wszystkim do osób, które:
mają złe samopoczucie psychiczne,
znajdują się w chwilowym kryzysie związanym z trudną sytuacją,
mają trudności w podjęciu ważnej decyzji,
mają trudności z przystosowaniem się do sytuacji,
mają nastroje depresyjne,
doświadczają napadów lęków i paniki,
dostrzegają u siebie inne niepokojące symptomy.

Osoby, które zgłoszą się do APPiE mogą liczyć na uzyskanie profesjonalnego wsparcia i pomocy psychologicznej skoncentrowanej na rozwiązaniu problemu.

 

Nasze media społecznościowe

Nasze media społecznościowe

Pełnomocnik Rektora ds. Studentów Niepełnosprawnych

Pełnomocnik Rektora ds. Studentów Niepełnosprawnych

Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnościami mieści się przy Zakładzie Fizjoterapii Klinicznej przy ul. dr K. Jaczewskiego 8 (pod Oddziałem Nefrologii, na poziomie -1).

Biuro prowadzi
Emilia Olszewska
emilia.olszewska@umlub.edu.pl
tel. +48 81 448 51 53

Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnościami czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 14.

Uprzejmie informujemy, że od roku akademickiego 2024/2025 orzeczenia o niepełnosprawności niezbędne w celu rozpatrzenia wniosków o przyznanie stypendium dla osób z niepełnosprawnościami należy złożyć w Biurze ds. Osób z Niepełnosprawnościami. Dokumenty można składać od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 14.00 w terminie do 30.09.2024r."

Niepełnosprawny student może liczyć na pomoc Pełnomocnika Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnościami:

  • W przygotowaniu materiałów w postaci elektronicznej.
  • Informację, poradę i pośrednictwo Pełnomocnika Rektora ds. Studentów Niepełnosprawnych w kontaktach z władzami uczelni oraz wykładowcami.
  • W zorganizowaniu egzaminów w formie alternatywnej, tj. dostosowanie egzaminu do specyficznych potrzeb osoby niepełnosprawnej.
  • Udostępnianie sprzętu biurowego (komputer, drukarka).
  • Korzystanie z pomieszczenia dydaktycznego z dostępem do Internetu oraz ze sprzętem audiowizualnym.
  • Umożliwienie korzystania z zajęć dodatkowych, tj. basen, siłownia, zajęcia z języka angielskiego (zajęcia odbywają się w sali wyposażonej w pętlę indukcyjną).
  • Reprezentowanie interesów niepełnosprawnych studentów przed organami uczelni.
  • Pomoc w dostosowaniu zajęć dydaktycznych po absencji związanej ze stanem zdrowia studenta.
  • Pomoc i pośredniczenie w znalezieniu pracy.
  • Pomoc w uzyskaniu wcześniejszego terminu zbiegów fizjoterapeutycznych.
  • Porady psychologiczne.
  • Pomoc w uzyskaniu specjalistycznych konsultacji lekarskich. 

Pełnomocnik Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnościami dr hab. n. med. Alicja Wójcik-Załuska w sprawie skarg i wniosków przyjmuje interesantów od poniedziałku do piątku w godzinach otwarcia biura.

Zapraszamy do kontaktu osobistego, telefonicznego i e-mailowego wszystkich zainteresowanych, którzy chcą skorzystać z pomocy Biura, porozmawiać o swojej sytuacji lub zaproponować wprowadzenie nowych rozwiązań lub udogodnień.

Informacje o Uniwersytecie Medycznym w Lublinie w polskim języku migowym (PJM): youtube.com
Nagranie zrealizowane w ramach projektu: „Uczelnia przyjazna” – program dostępności Uniwersytetu Medycznego w Lublinie dla osób z niepełnosprawnościami

Filmy edukacyjne podnoszące wiedzę i świadomość osób z niepełnosprawnościami oraz całej społeczności akademickiej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie dostępne na kanale YouTube powstałe w ramach realizacji projektu: „Uczelnia przyjazna” – program dostępności Uniwersytetu Medycznego w Lublinie dla osób z niepełnosprawnościami: youtube.com

Liczba wolnych miejsc w ramach limitu przyjęć

Liczba wolnych miejsc w ramach limitu przyjęć

Zgodnie z Zarządzeniem Nr 99/2022 Rektora Uniwersytetu Medycznego w Lublinie z dnia 3 czerwca 2022 roku informujemy, iż na poszczególnych latach studiów ustalono następujące liczby wolnych miejsc w ramach limitów przyjęć:

 

Farmacja:

na II rok - 57 miejsc
na III rok - 60 miejsca

 

Analityka Medyczna:

na II rok - 5 miejsc
na III rok - 15 miejsc

 

Kosmetologia I stopnia:
na II rok - 13 miejsc

 

Kosmetologia II  stopnia:
na I rok (I semestr) - 11 miejsc

Ubezpieczenie zdrowotne studentów

Ubezpieczenie zdrowotne studentów

Informacje o ubezpieczeniu zdrowotnym studentów

Praktyki - Farmacja

Praktyki - Farmacja

Harmonogramy zajęć

Harmonogramy zajęć

obraz strony internetowej ze wskazanym linkiem do zakładania konta
obraz strony internetowej ze wskazanym linkiem do zakładania konta

Harmonogramy zajęć można pobrać w systmie E-CSM, w module E-DYDAKTYKA
LINK
Po zalogowaniu się w systemie CEM nalezy na dole strony wybrać Moduł E-DYDAKTYKA, a na kolejnej stronie "Harmonogramy studiów: podgląd".

Studenci, którzy nie posiadają konta w tym systemie mogą je założyć klikająć "Pierwszy raz w CEM? Załóż konto." na stronie systemu E-CSM.

Program OPEN TO

Program OPEN TO

Zapraszamy do udziału w programie OPEN TO

Szczegółowe informacje w prezentacji: LINK

Strona programu: https://opento.umlub.pl/

 

 

 

Ankietyzacja

Ankietyzacja

Drodzy Studenci,

 

informujemy, że ruszyła kolejna edycja ankietyzacji – za semestr letni roku akademickiego 2024-2025 – ocena prowadzących i przedmiotów. W związku ze zmianami systemu informatycznego, stworzyliśmy nową aplikację do ankietyzacji. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, wzorem semestru ubiegłego, ankieta oceny prowadzącego i przedmiotu została połączona.

Zachęcamy do wypełniania ankiet i przypominamy, że są̨ one anonimowe.

Poniżej przesyłamy link do logowania się do systemu CEM dydaktyka:

https://cem-system.umlub.pl/cem_system/

Po wpisaniu nr indeksu otrzymacie Państwo na uczelniane adresy email wiadomość z jednorazowym tokenem. Po zalogowaniu należy otworzyć Moduł POLLY (ankiety studenckie).

Następnie należy wybrać́ przedmiot, a w kolejnym kroku prowadzącego.

Wszystkie ankiety za semestr letni znajdują się już w aplikacji a czas na ich wypełnienie to 31 sierpnia.      

W razie pytań́ lub kłopotów z działaniem systemu, bądź braku widocznego prowadzącego lub przedmiotu, prosimy o kontakt poprzez nasz HelpDESK:
• na nr telefonu (+ 48 81 448 5555), 
• poprzez wiadomości e-mail (helpdesk@umlub.pl), 
• poprzez naszą platformę̨ internetową HelpDESK (https://helpdesk.umlub.pl)